Nog 1 dagje - Reisverslag uit Murmerwoude, Nederland van Danielle Groen - WaarBenJij.nu Nog 1 dagje - Reisverslag uit Murmerwoude, Nederland van Danielle Groen - WaarBenJij.nu

Nog 1 dagje

Blijf op de hoogte en volg Danielle

31 Januari 2016 | Nederland, Murmerwoude

Morgen is het zo ver! Over minder dan 24 uur zijn wij onderweg naar Schiphol. 2 koffers mee, een gevuld met boekjes, knuffeltjes, kleding, tandenborstels etc. En een koffer gevuld met mijn eigen kleding.
Ik had me flink verkeken op wat ik allemaal mee kon nemen. Een flinke lading zonnebrand, desinfectans en andere dingen laat ik achter in Damwoude. Maar het is gelukt, pfff.

Om 16:10 vertrekt ons vliegtuig dan richting Londen. We moeten daar overstappen en in Johannesburg. Eindelijk is het zo ver!
We hopen dinsdag rond 14:00 aan te komen op het vliegveld in Windhoek. Gisteren nog een leuk afscheidsfeestje gehad :)

Voor de mensen die willen skypen, mijn skype-naam is: danyelleh. Geen idee waarom ik die naam ooit bedacht heb. :P

Mijn adres gegevens zijn waarschijnlijk:
Curie street 7, Windhoek West

Box 50009
Bachbrecht
Windhoek
Namibia

Ik plaats snel weer een update, maar dan vanuit het (hopelijk) zonnige Windhoek!

Liefs,
Danielle

• 31 Januari 2016 - 20:38

Anja Visser:

Een hele goede tijd gewenst, pas goed op jezelf en geniet van deze bijzondere ervaring !

• 08 Februari 2016 - 20:04

Willy Zittema:

aaah, do bist der al, bin sa benijd hoe as it giet en wast der fan fienst. Hele goede tyd winske der!!

• 10 Februari 2016 - 19:04

Danielle Groen: